OC cali

yep haha i bout mine built, or so i thought and now i already have 400 into it lol
welcome to the UG!
 
Welcome to the Underground and welcome to the madness!!!!! Thanks for joining!!! Let me know if you have any questions....unless they are too technical then you will have to hit up 07fj/Rainman or Rusty5150 or Max Powers or anyone else!! LOL Welcome bro!! SO CALLLLLL
 
Welcome to the Underground and welcome to the madness!!!!! Thanks for joining!!! Let me know if you have any questions....unless they are too technical then you will have to hit up 07fj/Rainman or Rusty5150 or Max Powers or anyone else!! LOL Welcome bro!! SO CALLLLLL

right on!

thx for the warm welcome G's!
 
Welcome to the underground ! 400 into it kDub, $hit I wish I can say that but I'm like 3 to 4 Gs into it ! Lol its all good tho can't wait to meet up in OW one day man and have a epic ride !!!!! Joey needs to get his $hit done
 
Welcome to the UG and congrats on your newest money pit.
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
17,298
Messages
179,396
Members
12,147
Latest member
Williamobjem
Back
Top