All UTV's Turbo Rotax

controled force

1004CC Turbo Tax - UTVUnderground Approved
Thought I'd post some pics.I finished last year.
 

Attachments

  • P1010781.JPG
    P1010781.JPG
    92.2 KB · Views: 32
  • P1010793.jpg
    P1010793.jpg
    94.4 KB · Views: 32
  • P1010803.jpg
    P1010803.jpg
    102.4 KB · Views: 37
  • Picture 091.jpg
    Picture 091.jpg
    95.9 KB · Views: 35
  • P1010817.jpg
    P1010817.jpg
    94.2 KB · Views: 41
sick bro whos doing all the work on it i see some sick quads nice thanks for sharing
 
Damn CF you have to bring that turbo Rotax stuff over here....I tried to hide from the pics of that mad machine but I guess there is no hiding from that thing lol ! What about a ride j/k that thing is bad I hope to see it run sometime, just talking to you on RF awhile back makes me make one BAD !!!!!!!
 
Damn CF you have to bring that turbo Rotax stuff over here....I tried to hide from the pics of that mad machine but I guess there is no hiding from that thing lol ! What about a ride j/k that thing is bad I hope to see it run sometime, just talking to you on RF awhile back makes me make one BAD !!!!!!!
Hahahaha...there is NO HIDING from the TURBO TAX..hell if we hook up some time you can take it for a spin,I don't care.
 
Yeah, he dont care. If you grenade CF's motor he will just run to the local Can Am Dealership and pick up a new Rotax powered Outlander and pull the swap in his Weekend Warrior!! LOL B A L L E R!
 
More pics.
 

Attachments

  • P1010859.jpg
    P1010859.jpg
    98.3 KB · Views: 27
  • P1010819.jpg
    P1010819.jpg
    95.5 KB · Views: 27
  • P1010836.jpg
    P1010836.jpg
    36.7 KB · Views: 28
  • Picture 029.jpg
    Picture 029.jpg
    96.3 KB · Views: 29
  • P1010848.jpg
    P1010848.jpg
    35.2 KB · Views: 25
Yeah, he dont care. If you grenade CF's motor he will just run to the local Can Am Dealership and pick up a new Rotax powered Outlander and pull the swap in his Weekend Warrior!! LOL B A L L E R!
Hahahaha,,you saw that one,,haha
 

Attachments

  • Picture 129.jpg
    Picture 129.jpg
    97.4 KB · Views: 24
  • Picture 130.jpg
    Picture 130.jpg
    92.2 KB · Views: 22
  • Picture 131.jpg
    Picture 131.jpg
    88.4 KB · Views: 24
  • Picture 133.jpg
    Picture 133.jpg
    91.5 KB · Views: 27
  • Picture 141.jpg
    Picture 141.jpg
    91.5 KB · Views: 30
More pics,,I like pics...;););)
 

Attachments

  • Picture 140.jpg
    Picture 140.jpg
    92.3 KB · Views: 20
  • Picture 128.jpg
    Picture 128.jpg
    100.3 KB · Views: 21
  • Picture 156.jpg
    Picture 156.jpg
    84.9 KB · Views: 21
  • Picture 160.jpg
    Picture 160.jpg
    83.2 KB · Views: 20
  • P1010776.JPG
    P1010776.JPG
    93.6 KB · Views: 28
ck it out there doing a swap in the hauler secret install nice low pro a sleeper
 
Pic of the 1004cc rotax
 

Attachments

  • P1010777.JPG
    P1010777.JPG
    92.3 KB · Views: 25
  • IMGP0551.jpg
    IMGP0551.jpg
    94.8 KB · Views: 21
  • IMGP0609.jpg
    IMGP0609.jpg
    87 KB · Views: 21
  • IMGP0610.jpg
    IMGP0610.jpg
    86.5 KB · Views: 22
  • IMGP0612.jpg
    IMGP0612.jpg
    85.8 KB · Views: 25
holy crap...what kind of HP is thatthing putting out?
The motor is built to make 300hp....but I don't think the rest of the Rhino can handle it so I'm going to set up the boost an fuel it to make 150hp to the wheels:D:D:D:D..and if need more it will be there:eek:
 
Thats out of CONTROL ! :eek: I wish I had half of that HP let alone 150 to the wheels. Hopefully one day we can meet up I want to see that thing in action :D
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
17,298
Messages
179,396
Members
12,147
Latest member
Williamobjem
Back
Top